Wij hebben je hulp nodig! Op het park zijn gedurende het hele jaar namelijk klussen te doen. Dit gebeurt door onze vaste vrijwilligers en 1 keer per maand hopen wij dat er extra mensen een handje willen helpen.
Je hoeft je hier niet aan te melden voor deze klusochtend. Je kan je gewoon om 9:00 uur op het park melden en je hulp wordt enorm gewaardeerd.
Vele handen maken namelijk licht werk. Kan jij zelf niet? Maar ken je iemand die wel tijd heeft? Tag hem / haar dan onder dit bericht. De klussen verschillen per maand en seizoen. Onze dank is groot als je komt helpen!

