Vanuit het buitenland, waar ik als kok in diverse landen werkte, ben ik in Zwolle komen wonen. In mijn eerste jaar ben ik deze prachtige stad gaan ontdekken. Tijdens deze oriëntatie kwam ik langs Park de Stadshoeve en wilde ik mij daar graag dienstbaar maken. Niet alleen werk ik met de dieren, maar ik ontmoet ook andere vrijwilligers en leer van hen, bijvoorbeeld over de moestuin en de bloementuin. In mijn eerdere werkzame leven was ik vaak gestrest en opgejaagd. Hier in het park, tussen de mensen en de dieren, vind ik rust.

